I LOVE YOU HAVE EIGHT LETTERS, BUT BABY, SO HAS BULLSHIT TO.

Hejsan hoppsan!
Jag har ju inte bloggat något. Men nu börjar jag, varje dag! Oookej så idag var vi i skolan och gjorde typ vanliga grejer. Vi fick göra eld grejer på no:n. Jag fick sluta 1 timme och 40 minuter innan Alva och Emilia. Lyx! Fast dom slutar tidare än jag på typ, tisdagar? Sen efter skolan gick jag hem och kollade på gossip girl. Åååh, det är så bra! Är på andra säsongen nu och det är grymt bra.
Imorgon slutar vi 12.40 och det äger. Juste, idag hade vi skolfoto också. Blev inte så bra tror jag. Jag hann inte se så mycket men jag blev rätt dålig. Anyway så tror jag inte att jga bloggar så mycket mer idag men imorgon, då ni! Men godnatt i alla fall eftersom att jag inte tänkte blogga mer idag. Ska inte gå och lägga min nu men om nån timme.
Några bilder från sommaren. Det kommer mer sen som Nora har på sin kamera. Hon tog sjukt fina bilder när vi var i Frankrike och Italien. Men dom får ni inte se nu. Men det där är i alla fall jag så ni vet.
Kramkalas♥

Kommentarer
Postat av: isabel

Fin blogg tjejer! :D

2011-08-27 @ 17:03:00
URL: http://isabelwedholm.se
Postat av: isabel

sv; Tack! Har inte dig blockad? :o

2011-08-27 @ 22:22:53
URL: http://isabelwedholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0