Om du dör mamma, då tar jag livet av mej.

De är en replik ur världens bästa och sorligaste film: I taket lyser stjärnorna. Lite gammal film, jag vet. Men igår och idag har jag kollat på den med bestisarna. Alva & och jag började gråta. De är absolut en film jag kan rekomendera om du nt har sett den. Nu ligger jag i sängen och kan nt sova så jag bloggar lite. Idag har man varit med bestisarna och sen va familjen på nån middag. Jag har kollat på matchen oxå: Sverige-Ungern. Fyfan, vrf vann Ungern. Aja men nu ska jag försöka sova så gonatt, älskar er. Puss/Emilia<3

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har en ny tävling i bloggen där man kan vinna ett presentkort på 150 kronor att köpa smycken för! Kika in :D

2011-09-03 @ 11:01:28
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv till Anna: Okej, (;

2011-09-03 @ 17:00:58
URL: http://bubbeltrubbelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0